پلاک مشخصات فلزی دستگا های صنعتی
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پلاک مشخصات محصولات شرکت LTG

شرکت LTG  در سال 1924 تاسیس شده است و در حوزه ارائه راه کارهای اختصاصی برای هوای اتاق و هوای فرآیند و تولید محصولات با کیفیت بالا نظیر:  آب/هوا، سیستم های توزیع هوا و پخش کننده هوا ، انواع فن ها و سیستم های فیلتراسیون و رطوبت فعالیت می نماید.

پلاک مشخصات شرکت LTG توسط گروه تبلیغاتی نشانه ساز برای نصب برروی محصولات شرکت طراحی و ساخته شده است. نیم پلیت LTG علاوه بر اینکه حاوی اطلاعات دقیقی از محصول می باشد بلکه برای تبلیغ برند شرکت محل مناسبی به نظر می رسد.

این پلاک از جنس استیل نقره‌ای 0/6 میلیمتری مات خش دار می باشد که با روش اسیدشویی حک تک رنگ تولید شده است

ساخت پلاک مشخصات را از روش های مختلف و متنوعی تولید می کنند ولی تولید اصلی و مهمترین آن از طریق اسید شویی فلزات با استیل نگیر می باشد .

قیمت

قیمت پلاک فلزی به نوع سفارش شما بستگی دارد. عوامل گوناگون در تعیین هزینه نهایی ساخت پلاک تاثیر دارند. عامل اولیه که می‌تواند هزینه شما را معین سازد، جنس پلاک است. آلیاژ برنج قیمت بیشتری نسبت به آلیاژ استیل و فلز آلومینیوم دارد. ابعاد پلاک نیز به طور مستقیم بر روی قیمت آن تاثیر دارد. هرچه ابعاد پلاک سفارشی ما بزرگتر باشد، قیمت نهایی آن نیز بیشتر است. تنوع رنگ و طرح نیز باعث می‌شود تا فرآیند تولید و ساخت زمان بیشتری را به خود اختصاص دهد و نیروی انسانی بیشتری را درگیر سازد. این مورد نیز باعث افزایش هزینه و قیمت نهایی محصول می‌شود.

ساخت پلاک مشخصات فرآیندی است که توسط کارگاه‌های مختلفی انجام می‌شود. اما تنها تعداد معدودی از کارگاه‌های تولید پلاک توانایی ساخت و تولید محصولی باکیفیت و مناسب را دارند. این کارگاه‌ها نیز برای ساخت پلاکی مرغوب هزینه بالایی از مشتریان خود دریافت می‌کنند. شرکت نشانه ساز با بهره‌گیری از دستگاه‌های پیشرفته و نیروی انسانی کارآمد محصولی باکیفیت را با قیمت مناسب به شما ارائه می‌دهد. کیفیت و زیبایی را از شرکت نشانه ساز ارزان دریافت کنید.

کاربرد

رایج‌ترین کاربرد پلاک را بر روی درب ورودی ساختمان‌ها قرار دارد که نام آن واحد مسکونی بر روی آن درج شده است. پلاک فلزی درب منزل نمونه‌ای از موارد استفاده یک پلاک برای معرفی یک مکان است. پلاک فلزی جلا و ظاهر زیبایی دارد که توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند. پلاک‌های فلزی با توجه به محل و نوع کارکردی که دارند در جنس های مختلفی نظیر استیل، برنج، آلومینیوم و سایر فلزات ساخته می شوند. ضمنا این نوع پلاک به خاطر ماهیت درونی فلز دوام و ماندگاری بسیار مناسبی در برابر ضربه و تغییرات محیطی دارند. هر کدام از این فلزات ذکر شده مزایا و معایب مختص به خود را داراست.

گونه‌ای دیگر از موارد کاربرد فلزی بر روی قطعات یا دستگاه‌های سنگین می‌توان مشاهده کرد. بر روی این دستگاه‌ها پلاک فلزی خاصی قرار دارد که اطلاعات فنی لازم و مخاطرات کار با آن دستگاه را بیان می‌کند. به طور مثال در داخل کابین آسانسور پلاک فلزی مشخصات آن قرار دارد. بر روی آن می‌توان اطلاعات لازم درباره آن آسانسور و همچنین حداکثر ظرفیت وزنی آن را برای جابجایی را مشاهده نمود. این گونه پلاک‌ها مانند شناسنامه‌ای برای وسایل و ماشین آلات عمل می‌کند.





:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: